Friday, August 12, 2011

Semangat Kenegerian : Benci Orang Kelantan (2)

Update :

Sebab ramai yang baca entry ni, saya nak update sikit

Aduhai.. says:
Minta maaf menyampuk..Kebetulan! mak saya pun cakap gitu..waktu saya couple dgn org kelantan zaman sek dolu, kwn2 sume pndg semcm je kat saya..bila dh putus, kwn2 sy kutuk my ex-bf dan libatkn klntan!
semua kwn2 (diulang: semua) kata org kelantan itu dan ini..
even kwn kakak saya yg sah-sah org kelantan pun xnk mengaku org kelantan dan anti gila kat lelaki kelantan..tp dia puji pmpuan klantan..katanya pmpuan klantan ni rajin dan sabar.
Bila saya dah besar ni, saya realize..manusia semua sama je, yang bezakan kita hanyalah amal ..even kita kaya ke, miskin ke..ensem ke..buruk ke..kita semua kena solat 5waktu..kena puasa dibln ramadhan..xde sapa yg terkecuali melainkan kafir..jd, sapa kita nk merendahkn martabat manusia yg telah Allah angkat sebagai khallifah di muka bumi ni??
Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 201 Thumb down 2

Tapi kenapa ada 2 orang yang dislike? Mak sedih, nyahh..mak belum jadi artis laku korang dah nak sabotaj mak!

Akhir kata, maafkan ku kerana keperasanan ini, sesungguhnya ako ngakk bila dipisahkan dengan perasaan itu! 

Erk, rugi saya tak letak link blog saya kat sana kan.. (huh, over la plak!)

No comments: