Monday, August 1, 2011

Bubur Lambuk Kg. Bahru

Tengah sibuk tengok IP-IP customer yang degil yang bakal menyebabkan saya tak dapat KPI, ada announcement "Selamat menunaikan ibadah puasa pada muslimin dan muslimat.." lupa lah skripnya, tapi ianya membawa maksud ;- 

Bubur Lambuk Kg. Bahru percuma di Lobi!!! 

Yang paling menarik adalah bubur lambuk kg bahru dan yang super duper menarik, tertarik, kau memang daboom sebab percuma tu..kan..kan..



Yang kelakarnya, orang yang buat annoucement pun laju semacam je bila sampai part bubur lampun akan diagihkan secara percuma tu, habis kena ketawa sebab kami menganggap buat annoucement laju pasal nak pergi ambil bubur lambuk. hikhikhik..

Masa nak turun pun dah besar coobaannya, lift ngak kunjung tiba, saya yang punya semangat berkobar kobar pun mengajak Cik Zahidah "Guna tangga lah wak" 

Sampai je kat lobi..orang dah Q panjang, jelas kelihatan orang dari Annexe 2 berlari lari manja datang ke Annexe 1. Hehe, comel! Kami yang mulanya menunggu Puan Zila dan Cik CT, terus risau bila Q dah makin panjang. Tanpa kata, kami pun Q je..

Time ambil, saya pun atur ayat penuh manja "Nak ambil untuk kawan boleh?" Pasal ingat nak ambil untuk Puan Zila dan Cik CT. Abang bubur yang mulanya kelihatan macho terus hilang machonya bila jawab "Minta maaf, sorg satu je, suruh kawan turun.minta maaf" Huh, kedekut!

No comments: