Wednesday, August 3, 2011

Jom Kahwin : Mari Mendengar Kata


"Dah berapa org lelaki ayg penah tdo? Jujur la. Nak tau je"

Iye, kalau tunang korang tanya soalan ni? Korang rasa nak maki tak? Jawab dengan jujur?! Rasa ke tak? Apa? Apa?? Tak dengarlah! Disebabkan tak dengar, saya memilih anda-anda jawab "Rasa cam nak maki berbakul-bakul" 

tapi..

Disebabkan saya ni baik dan berbudi pekerti mulia, saya jawab "Melampau la nak tuduh cm tu skali.mestilah tak pernah!!!" Ya, penggunaan kata seru yang banyak  harus untuk melahirkan perasaan marah.

Memang tinggi daya imaginasi mamat ni..Disebabkan telefon kawan office sebab nak clear kan hubungan yang keruh pun boleh fikir sebegitu jauh, kalau kantoi sms cinta dengan lelaki lain, apa agaknya tindakan dia eik?

Become worst bila dia jumpa kawan kolej yang agak teman tapi mesra dalam senarai friendlist facebook saya. Loh, selama ni tak check ke? dah lama dia jadi mutual friend saya lah!

Moral dari kisah tersebut, En.Tunang suruh saya remove semua lelaki yang ada dalam facebook. Apakah???! Tapi takpe, saya anggap ni latihan amali sebelum jadi isteri dia, saya pasti banyak lagi arahan yang saya tak berapa rela dan terpaksa ikut lepas ni. Tak sampai 5minit lepas arahan dikeluarkan, En.Tunang sms, minta update siapa je yang tinggal dalam facebook saya. Dalam mood jujur-jujur-perli saya reply bagitau nama-nama yang tinggal, sah sah la abang dan sedara mara dan sebagai tanda jujur yang tak berbelah bagi, saya mention gak nama Ustaz Azhar Idrus, Ustaz Kazim Elias. Huh!!!

P/S  : Bayangkan kalo suami Erra Fazira buat cam ni? Gila tak hidup Erra Fazira?


No comments: