Sunday, August 7, 2011

Identiti Makcik Hajjah Sitt Al-Wazura Bakal Dibongkar?



Berikut kata-kata dari pihak Gaysec Hackers.
Makcik Hajjah Sitt AlWuzara
Hasil “rayauan” kami di internet dan juga hasil 0day yang kami perolehi terhadap beberapa laman sosial, kami telah berjaya mengenali dan mengetahui siapakah manusia jahanam ini. Jadi, apa yang akan kami bongkarkan ini adalahmerupakan hadiah kepada individu2 mahupun pihak2 tertentu yang bertungkus lumus mengesan siapakah manusia jahanam ini.
Kami akan dedahkan sikit demi sedikit informasi mengenai siapakah dia, dengan siapa dia bekerja, pihak mana yang dia sokong, dan apakah tujuan dia berbuat demikian. Percayalah semua..dia lakukan ini bukan kerana ingin menjadi terkenal, tetapi dia lakukan dengan niat untuk mengancam dan mencabar perlembagaan negara kita!
Kami selaku rakyat Malaysia yang bersemangat patriotik, sama sekali tidakan akan membenarkan rancangan jahat mereka yang ingin mengganggugugat keamanan dan kebebasan yang kita semua telah perolehi selama ini.
Kami benar2 tidak menyangka akan kewujudan puak2 sebegini yang berniathendak mencabar perlembagaan dan kedaulatan undang2 negara kita hanya kerana mereka adalah golongan bodoh yang tidak reti berfikir!
Manifesto mereka yang terlibat dalam menyokong manusia jahanam ini ialah mereka ingin kerajaan menggubal kembali perlembagaan mengenai hak rakyat dalam isu yang berkaitan dengan kebebasan beragama dan tidak beragama. Lagipun apa yang ada di twitter, blog WP, dan di facebook mereka suatu ketika dahulu pun sudah jelas matlamat dan tujuan mereka tanpa kita perlu mendapatkan manifesto mereka.
Kepada semua yang ternanti2kan informasi seterusnya.. apakah yang akan kalian lakukan sekiranya kalian dapat mengesan dimana tempat tinggal manusia jahanam ini? Kami benar2 ingin mendapatkan feedback yg memuaskan dari pihak kalian.
Kami difahamkan bahawa terdapat puak2/individu2 extremist yg berniat hendak mengancam terhadap manusia jahanam ini. Kami faham akan tindakan kalian tersebut adalah merupakan satu jihad dan apa2 sahaja yang kalian sifatkan sebagai mempertahankan kesucian agama Islam. Terserahla..namun apa sahaja tindakan dari pihak kalian kami di gaysec sama sekali tidak akan bertanggungjawab. Kami sudah pun membuka pintu untuk kalian, selebihnya terpulangla kepada kalian untuk melangkah masuk atau terus tercegat di depan pintu yang kami bukakan ini..
Dan dari satu sumber lain, ada menyatakan sifat Makcik Hajjah Sitt Al-Wazura ini secara kasar.
Pihak hacker sekarang sudah mengenalpasti siapakah pemilik akaun Makcik murtad ni.Pihak hacker yang hebat-hebat sedang mengumpul malumat teperinci dan sedang berurusan dengan Jabatan Agama Islam dan agensi yang terlibat bagi membawa Makcik Murtad yang sangat anti islam ni ke muka pengadian.Tidak lama lagi pihak hacker akan mendedahkan siapakah makcik Murtad ni.

Buat pembayang, dia ni merupakan seorang wanita belia yang berasal dari keluarga campuran. Bapanya seorang mualaf Cina dan ibunya seorang Melayu. Pernah mendapat pendidikan di sekolah agama dan pernah juga melanjutkan pelajaran ke Universiti Utara Malaysia (UUM). Wajah graduan UUM ini bolehdikategorikan sebagai golongan cantik. Sayangnya, kecantikan anugerah Allah itu disalahgunakan untuk menghina Agamanya sendiri.

No comments: