Sunday, October 23, 2011

Jom Shopping : Hari Yang Penat

Huhu, penatnya hari saya..
Pagi-pagi semalam saya keluar..pergi Subang Parade bersama anak Azura, Adhwa.
Kan, saya ada update previous post pasal sales di The Body Shop.
Makanya saya beli 1 set pefume, body lotion, body butter dan shower gel dengan harga RM193
Suka!

Lagi suka sebab saya beli serum vitamin c serta mosturizer jugak..
mosturizer tu sebab Zahidah kirim, yang serum tu sebab..takde sebab!
Haha,.
Sebab lama sangat kat dalam tu, Adhwa jerit "Dahla, asyik barang maklang aje!"
Balik dari Subang Parade saya migrain, tidur kat rumah Azura, jam 4 lebih baru balik.
Sampai je kat rumah, Azlinda kata dia kerja petang esok, belum pun duduk terus saya ajak dia ke Sogo pasal saya plan nak ajak dia hari ahad.
Terus salin seluar dan ke Sogo, cari hantaran untuk En.Tunang, rupanya ada sales!!!
Dan saya berjaya peroleh kemeja Polo dengan harga RM58.
Mak suka!!!
Pastu untuk match kan dengan baju En.Tunang, saya ke Jalan TAR untuk cari kain ela yang sama color.
Dari Gulati's ke Maya Silk ke kedai-kedai tepi jalan..
Dari RM198 ke RM158 ke RM45..
Akhirnya saya teringat yang Aida ada bagi saya kain dari Bukit Tinggi warna hitam, terus ajak Azlinda balik, dan sms Aida minta izin letak kain dalam pahar hantaran!
Jimat!!!
Masuk je pintu, abah hulur telefon, Kaklyn tel ajak keluar.
Haha, akhirnya saya tidur jam 5 pagi!

JariPunBerkata

2 comments:

IIInorzIII said...

mak pun suka dpt vit c tu.....lg2 yg free tu..thanks darl

Jari Pun Berkata said...

Hehe..saja nak jadikan awak testimonial sy, kalo berkesan mak pun nak jugak!