Friday, October 28, 2011

Jom Comment : Budak Budak Sekarang ...

Budak - budak sekarang... 
(isikan tempat kosong tidak melebihi 3500 patah perkataan)

Pernah tak awak persoalkan soalan itu?

Jawapan saya adalah ...Merepek tahap cipan terbang melayang-layang!

Budak ni adalah kawan saya punya adik, last time jumpa/berhubung dia 4tahun lepas, atau mungkin lagi lama dari tu,

Pagi semalam dia tel "Hello ini adik ni"

"Adik mana?"

"Hajar!"

Siapa Hajar, tapi dari style cakap 'plus' dialek bahasa dia saya cam la Hajar yang mana satu.

"Kak, amik Hajar kat Stesen Keretapi KL"  

"KL? Macam mana awak boleh sampai KL?" 
Gila, macam mana boleh sampai KL pula? 
Bukan sepatutnya dia ada kat Kedah ke?

"Kak jangan banyak tanya la!" 
What the fish? 

"Akak kerja lah wak" Saya dah start menyampah

"OK, kalau macam tu kak ambil no ni bla bla bla.." Dia dah start bagi no

"No apa?" Walaupun saya dah agak no apa yang dia nak bagi

"No bank islam" 

Sengal tak?

Dah bersedia dengan kisah yang lagi sengal?

Pagi ni saya dapat sms;
Hajar disyaki TIBI. Awal pg td,sesak nafas g ospital,skrg kat kk greentown. Duit da abes, 0213029001418** BSN

Apakah? 
Senang gila nak minta duit!
Adik-adik saya nak minta duit pun mukadimah panjang 8muka kertas kajang tau 
(Tipu! Tapi takde la semudah ini)
Ini senang-senang sms minta duit.

Sangat sengal!

Pic yang takde kaitan ni sengaja dirampuk!

No comments: