Friday, October 21, 2011

Jom Kahwin : Kad Kahwin II

From: AS Soff Resources [mailto:assoffprint@gmail.com]
Sent: 21 Oktober 2011 16:03
To: **JariPunBerkata**
Subject: Re: FW: PETA UMAH AWAK..

Jadi ada apa2 nak ubah x? kalau takde saya nak cetak terus.

Yessza ~~
Ini email yang En.Kad Kahwin bagi.

Suka!!

Apa yang paling saya suka?

Pasal En.Tunang kata dia ni abang Faizal Tahir, saya pun call lah dia nak minta email address pasal nak send map ke rumah saya dan lebih teruja kerana suara dia..
SAMA!!!

Lemah longlai lutut, terus suara i jadi semanja Ella (Miang!)
Tapi yang lebih suka sebab dia ni keep update dan layan jer karenah saya dan En.Tunang..
Eh, tak..tak.. 
En. Tunang sempoi jer..
Saya agak mengada sikit. 
En.Tunang warned before call dia 
"Jangan dok arah dia macam macam, dia banyak tolong kita" 
Alahai, mana ada arah macam-macam, saya cuma suruh tambah 1 junction yang dia tak buat, lepas tu suruh dia tambah traffic light yang saya lupa nak masukkan, tu jer..

 Jom tunggu hasilnya..

JariPunBerkata

No comments: