Thursday, October 27, 2011

Jom Kahwin : Saya Beli Cadar

Dear My Blog,

Sangat penat hari ini, bangun seawal 6pagi dikejutkan alarm nokia,
Lepas mandi saya melayan Linda breakfast di mamak belakang rumah, 
Sempat bersembang dengan Kak Adeq,..(Hehe, Kak ke Adik?)
Dia duk bertanya persediaan kahwin
Heh, lagi ditanya lagi saya rasa tak cukup ~sigh~

Tengah harinya saya bertemu En.Tunang,
Kami ke Mydia Jalan TAR.
Beli barang untuk door gift yang tak settle settle lagi tu.
Budget face towel yang mulanya 47sen dah jadi 26sen. sangat jimat,kan!


Blog nak tahu,

Lepas ke Jalan TAR, En.Tunang cam buat ayat tak nak balik,
Jadi kami ke Midvalley...
dan..
dan..
dan..
Saya yang kononnya pakai heels yang kononnya dapat membantu saya kelihatan seksi, akhirnya beli selipar jepun aka selipar jamban berharga RM13 tapi takpe, pasal saya plan nak bawa selipar tu pergi office.
Tipu, selipar tu selipar biasa jer..
dan..
Yang paling menarik,
kami ketemu cadar yang cantik di Jusco
tapi
cadar tu size king, bila sales girl tu nak cari size queen, saya ternampak sesuatu!!!
Cadar yang sangat..
Saya ulang!!
Cadar Yang Sangat Cantik dan Berwarna Pink!
tapi..
Apa kaitan tema krim & gold kami dengan pink, kan?
Lepas tu En.Tunang bagi saya ayat yang best
"Allah tak marah pun tak ikut tema, dah ayang suka, ambil je la"
Arrrgghh, 
Sayang, awak sangat manis~
Part yang paling manis??
Yang paling manis bila.. bila..(sipu2 gatal)
(Saya mengambil keputusan untuk tak nak cerita)

5 comments:

fatihahct said...

ada adegan kiss ke...di akhir cerita neh...ha3 ;p

Jari Pun Berkata said...

x la, adegan yg sweet tuh adegan dia angkut sume beg dan sy bawa plastik bag banana feel dan yong tau foo je..sngt sweet sbb rasa hot cm nasha aziz

Jari Pun Berkata said...

..tapi, kalo wujud adegan kiss sure lbh sweet,kn.. :*

Anonymous said...

nnt cadar ngan baju sama warna..org tak tau mana satu perantin,mana satu cadar.. :D

Jari Pun Berkata said...

Anonymous, haha..br org tau siapa tuan rumah!