Friday, October 28, 2011

18SX : Mari Menggoda

Kat surau semalam saya sembang - sembang dengan kawan office sementara tunggu masuk waktu asar.

Kak Maria tanya "Dah sedia dah?"

Kawan-kawan yang lain semua ketawa, saya pun share lah kisah En.Tunang dalam kereta minggu lepas, waktu dia ambil saya dia baru balik solat isyak rasanya.

Masuk je kereta saya letak tangan kat peha dia.

"Duk elok -elok boleh dak?" 
Memalukan!
Saya angkat tangan.

Cubaan kedua
"Isk, dia ni..duk diam diam!"
Saya angkat semula tangan.

Cubaan ketiga,
Saya letak semula tangan atas pehanya
"Tinggal tak berapa hari lagi, sabaq boleh dak?"
Saya ketawa malu (mesti lah cover) dan biarkan tangan atas peha dia.

Dan..
Allahu la ilaha illa huwa alhayyu alqayyoomu..
la takhuthuhu sinatun wala nawmun..

Awak ingat saya setan ke nak baca surah tul qursi?
Sangat pedas!!


-JariPunBerkata-

No comments: