Thursday, October 27, 2011

Jom Kahwin : Semakin Hari..

Makin nak kenduri makin saya ligat berfikir, betul ke keputusan ini?
Tambah pula bila saya sedar orang-orang dikeliling sangat menyayangi saya! 
M U N T A H    S E K A R A N G ! ! ! 
Bila Linda kata ..
"Kak yang, apakata kita pilih 1 hari, kita keluar spend masa berdua je,kita check in hotel ke.."
How sweet, bila saya tanya "Kenapa?"
Jawapannya "Iye lah, lepas ni kan Kak Yang dah kahwin, mesti tak boleh macam ni lagi"
Sebaknya!

2 hari kemudian, bila saya keluar jumpa Kak Lyn dan question kenapa nak jumpa kat luar dan kenapa tak jumpa kat rumah je,
 Kak Lyn tunjuk angka 2

"Berdua denganmu pasti lebih baik" Saya menyanyi penuh gediksss
"Dua bulan!"
"Dua bulan apa?"
"Dua bulan lagi aku boleh spend masa dengan kau, lepas ni jangan haraplah!" Terang Kak Lyn 
"Kenapa pula jangan harap? Kalau nak keluar, keluar je lah"
"Blah lah, aku berani potong jari lah, mestilah Wan kau tak bagi" 
Walaupun saya yakin sure En.Tunang tak kan izinkan tapi saya tetap berharap

Sangat sweet, dan saya jamin mesti Kak Lyn dan Linda dah berpakat  untuk buat saya perasan
Pasti!!!
Tapi entah kenapa saya suka perasaan perasan ini

No comments: