Sunday, October 9, 2011

Jom Manjakan Diri

Tadi saya teman Linda ke Subang Parade, jadual asal nak teman Linda beli kasut dan saya ketemu kasut..tapi dia dan bawa pergi kerja, xsempat nak snap pic kasutnya.

Waktu saya jalan nak balik, saya ketemu sesuatu yang mencabar jiwa di Carrefour bersebelahan Subang Parade, lokasi depan KFC. Yess, saya ketemu scrub!

Mesti cuba kawan!

Harganya RM12, lepas minta diskaun saya dapat RM12..haha, dia tak bagi diskaunlah, dia kata "Kat mana-mana pun RM12, memang harga dia!"

Best sangat, bau dia ada iras- iras milk bath saya dari johnson. Dah nak habis dah milk bath ni. Sambungan dari kisah tadi, saya sapu-sapu scrub ni, kakak jamu tu kata sapu bulat- bulat, pastu waktu bilas, saya pakai pula milk bath johnson yang masih bersisa itu..

Hasilnya? 
Sangat menarik! 
Bayangkanlah kalau kulit saya yang kematu ini bisa halus se..se... sebenarnya nak kata selembut sutera tapi tipu sangatlah kalau kata selembut sutera, kan..tapi lembut lah! ada lah bezanya!

Pastu sekarang saya berniat untuk tidur sebab dan perasan kulit dah lembut bagaikan tuan puteri walaupun niat asal nak mengemas billik. 
Apa kejadah tuan puteri nak kemas bilik?! Itu tak bagus!!

Suka sangat perasaan perasan ini!

2 comments:

IIInorzIII said...

stakat kulit lembut bak sutera tp malas mgemas buat pe?hahaahahahah maap peah..larikkkkk

Jari Pun Berkata said...

Haha, jahat mengutuk saya! mana la malas, sy rajin la..buktinya saya rajin scrub badan!