Tuesday, October 25, 2011

Jom Kahwin : Apa Kaitan Merajuk, Dating Dan Heels

Puas gaduh lebih kurang pukul 12 tengah hari tadi..
Dari workstation hingga ke surau..
(Gaduh kat surau sebab senang nak lepaskan volume suara)
En.Tunang bagitau dia nak tidur kejap.
Kau dah sakitkan hati aku, senang-senang kau nak tidur?
Sangat silap perhitungan!
Berkajang-kajang saya hantar sms dan..
Nani datang ajak pergi lunch kat Menara TM
Oh, rupanya saya tertidur dengan nyamannya.
14 missed call dari En.Tunang pada jam 12.41! 
Hah, puas hati!




Dan dia telefon lagi, dah la saya menghadapi cabaran yang besar sebentar lagi..
Jalan turun bukit tanah merah dengan heels 2inch ~
2 inch jer..
Jer ke?
Mestilah tidak untuk saya!




Tipu! Mestilah bukan setinggi ni..kata pun 2inch, kan..


Sebab nak merancang perjalanan menuruni bukit tanah merah dengan jayanya, saya pun jawab lah call..
Suka!!
Suka bila En.Tunang merayu segala bagai..
Sayang, awak buat saya cair..
Tapi ..
Eleh, tips ni semua perempuan buat rasanya.
Even dah tak merajuk, pura-pura merajuk semata-mata nak si dia pujuk lagi!
Iya, itu yang saya buat,.
Dan rewards, saya ada date esok!
Berjaya!!!
So, itulah kaitannya :)

2 comments:

Anonymous said...

nak ikott datingggg... :D mlm ni tak ajak mandi sama ekk?? :P

Jari Pun Berkata said...

Nama awak kak fara yer? hehe..1st time comment la nih, kn..awk bukan keje ke?