Wednesday, December 7, 2011

Jom Share : Berlagak Boleh Membunuh

"Tak abah, ida tak mengandung! Percayalah! sungguh!!"
Saya bukan muntah sebab saya mengandung, saya muntah sebab body mist elianto.
Eiiuuuww.. Tensen!
Masa beli semalam best jer,
Masa pakai pagi-pagi tadi pun best jer,
Tapi.. <jeng..jeng..jeng..>
Masa duk hebat berlagak kat Zahidah tadi, tiba-tiba jer rasa nak berlagak lagi dan lagi..
Lepas spray kat bahu Zahidah, saya spray kat baju sendiri.


Uweksss~
dan lagi..dan lagi..

Lunyai saya kena ketawa dengan mereka-mereka yang tiada rasa simpati walau sedikitpun!

Moral of the day ; Berlagak boleh membunuh! 

4 comments:

Prettywrite said...

membunuh yang tak mati..:)
kenapa?teruk ke baunya?

Jari Pun Berkata said...

Prettywrite,
Tu yang sy duk pk dr tadi. smlm cm ok, pagi2 td pun cm ok..tgh hari td waktu duk promote dah rasa kuar sgt plak baunye..

Anonymous said...

hahahha sian kan..xpsl2 bodymist tu da milik ku skrg...("___")

Jari Pun Berkata said...

diarybunga,,
Tahniah zahidah!being the 1 and only person yg dpt hadiah xmas