Wednesday, December 7, 2011

Jom Share : Berlagak Boleh membunuh II

Biar mata membuktikan betapa saya dijelessi oleh mereka-mereka ini.
Untuk mereka yang tak update blog ini, sila rujuk sini.

Culik dari sini
Mengumpat saya bersama saya,
Tapi memang separuh nyawa saya muntah tadi, rugi breakfast saya!
RM7.70 pulak tuh!
Kenapalah saya tak kaut breakfast tu pastu telan balik!
Bleh makan balik nasi goreng dan telur dadar dan ayam rempah..
Erk, air kopi panas jugak!
Haha, saya sangat pengotor..
Moralnya, perfume itu telah disabotaj!

4 comments:

fatihahct said...

ha3.....

Jari Pun Berkata said...

Wah, cepatnya awk comment, kagum saya!

Anonymous said...

telur 'DADAH' ????????...Sila ALERT dgn masalah typing error ..hehehe

Jari Pun Berkata said...

Telur DADAH?
Hehe, saja je nk test readers alert ke tak :P

sy tukar skrg!