Monday, December 5, 2011

Jom Memiang

Tadi, waktu saya tekun buat kerja dengan penuh etika, saya dapat email yang sangat chomeeyy..


Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng  saja

Kecil ya?
Sengaja kekalkan pada font yang sebenar.
Tidak, dia tak dedicated lagu ni kat saya pun tapi saja je nak pura-pura perasan~
Awak,
Awak sangat manis..
** Jom sambung kerja

4 comments:

fatihahct said...

so sweet... ;)

Jari Pun Berkata said...

hehe..sweet cm bliss pg td,pastu mkn kuih talam plak, smpi skrg x hilang manisnya.

Prettywrite said...

Assalamua'laikum..


salam kenal cik jari..:)
comeinya dapat emel macam tu..berseri-seri hari..:)

Jari Pun Berkata said...

Prettywrite,
kan..
comel cam sy!
tp skrg sy br nk touch-up blk..
make-up oh make-up~