Friday, December 23, 2011

Facial Treatment : Wow ~

Wah, macam tak de kerja je kan..
Tapi xkisah nak menyibuk gak kat sini!
Nak share kisah saya pergi berfacial~
Wow ~ ~
(Takde la wow sangat!!!)

Tapi untuk saya wow lah!
Saya buat kat NVDA Beauty Care, 
Kat LRT Kerinchi, kedai kecil je tapi wow ~
Nama owner dia Rita, walaupun buat facial, dia urut habis urat pelikat saya!
dada juga..
Kepala pun dia urut, rambut pun,
Nasib baik dah cuci rambut malam sebelumnya, kalo tak sure malu jumpa lipas mati dalam gumpulan rambut,kan..
Walaupun ni facial ke-3 dalam hidup, saya nak bagi rating juga..
dari 1-5 bintang, saya bagi dia 4 1/2!! yang kurang 1/2 tu untuk masa tunggu diawalnya.

NVDA Beauty Care



Postal: Lot D 1.14, Jalan Pantai Baru, 59200, Kuala Lumpur, Wilayah PersekutuanSpa
Tel. No: 03-22881171                                
H/P.  0124674006 / 0163614177






Tapi masa duk bercerita kat kawan-kawan seperjuangan,
Dila kata "Habis lah Kak Adda, wan bukan orang pertama"
Pasal kes Rita urut sampai ke dada
Dalam ketawa, sempat saya fikir, bukan orang pertama?
Arrrgh!!! 
Kenapa mesti Rita? 
Kenapa?!!

Okey, saya admitt,
perenggan diatas ni agak miang!

No comments: