Monday, December 19, 2011

I've been proposed & I'm engaged :D

 
Cari dia kat sini


Sweet cam nak lompat-lompat, 
Toing..
Toing.. 
OK, keep the tips, 
Kena kuatkan semangat untuk simpan tips dia, 

Bercinta kerana Allah. 
Berkahwin kerana Allah, 
..dan, bersatu kerana Allah.

Tips menarik untuk awal pagi ni,
(Psssttt..now is 0036)
Tiba-tiba teringat kisah tadi, 
En.Tunang singgah solat maghrib kat rumah, 
masa dia nak balik saya tolong angkat paper bag kasut untuk dia,
"Simpan lah dulu, nanti abang datang ambil"
"Bila lagi nak jumpa, next week abah nak buat makan-makan, mana boleh keluar dah" Terang saya
"Apa pula tak jumpa pula,.." Kata En.Tunang
"Bila lagi? Minggu lagi satu kan dah kenduri.." Kenduri??
"Gila, seminggu lagi aku nak kahwin dengan kau?" Gila kentang memang tak sangka.
"Gila!!!" Ya, sangat gila!
Saya meroyan sorang-sorang,
Dalam tak sedar, kan..
Dah nak kenduri..
Saya rasa cam baru je saya calculate ada lagi 3bulan lagi, 
Camne pula hari ni ada lagi 11hari?
Haish..
"Senget" En.Tunang ketawa dan beransur pulang.

No comments: