Friday, November 4, 2011

Jom Kawan : Gossip

Gossip?!

Kan saya dah kata, saya ni artis antarabangsa yang kian meningkat naik dewasa kini ~
(Perasan!)
Balik kerja semalam saya ke KL Sentral bersama A'da,
Hehe, Adda keluar bersama A'da.

Waktu makan di Secret Recipes, A'da cerita tentang kawan kami yang memang agak terkenal, Iye, sangattttt terkenal!

A'da cerita kisah dia kutuk kawan dia, 

"Kak Adda bayangkan dia boleh kutuk kawan dia yang kawan dengan sorang budak lelaki ni"Cerita A'da

"Dia cerita kat A'da kawan dia ni dah ada boyfriend, dia ada scandal dengan lelaki ni, dah lah laki ni dah kahwin" Sambung A'da lagi

Jeng..jeng..jeng..

"Siapa lelaki tu?" Saya tanya berniat untuk menyibuk

"Abang xxx" 

(Iye, kita panggil dia Abang xxx jer wokeeey dokeeeyy)

Okey, jadi maknanya kita cerita tentang siapa?

"Perempuan tu siapa?" Tanya saya

"Entah A'da rasa A'da tak kenal perempuan tu lah" 

Ye ke tak kenal? Atau si A'da ni sengaja nak duga saya?

"Awak memang tak kenal ke awak sengaja?" Tanya saya still ragu ragu

"A'da tak ingat.." Suara A'da dah mula ragu ragu

"Eh, Kak Adda ke orang tu?" Tanya A'da sangat jujur

Oh, maknanya saya ke yang kantoikan diri sendiri? 

Haha, sangat sengal sebab Adda dan A'da sedang mengumpat Adda.

No comments: