Thursday, November 17, 2011

Jom Kahwin : 43 hari je lagi..

.. cerita sebelumnya sangat miang untuk dikongsikan bagi menjaga sensitiviti pengunjung 18 tahun kebawah dan ibubapa mereka juga.

Bila? 
Tanya En.Tunang

Lagi sebulan 13 hari 
Jawab saya penuh confident!

Salahlah lagi 45 hari 
En. Tunang pura-pura concern

Apa pula, kan esok 17haribulan, ada lagi 13 hari sebab bulan ni kan sampai 30 haribulan je, bulan depan ada 30hari sebab 31haribulan kita kahwin, dah tak payah kira dah lah. Maknanya ada lagi 43 hari je lah 
Saya balas sms dengan penuh semangat.

Entahlah, malas nak kira 
En.Tunang mengaku kalah dengan cara tak berapa nak mengaku.

Takpe lah syg, tak payah fikir fasal ni, sayang fikir pasal benda lain je lah
Yes dear, otak saya bertukar jadi coor biru waktu tu

Fikir apa lagi?
Tanya En.Tunang

Semestinya saya tak balas sms perasan naif tu.
Sangat tipu kalau dia tak faham, melainkan dia tak berada dilandasan yang lurus!

Tapi, kan..cuba tengok table kat bawah ni ;

Daisypath Wedding tickers

Hah, lagi 43 hari ke?
Gila seh,.
Saya tak prepare apa-apa pun lagi.
Tapi tadi saya jumpa ayat dari surah ibrahim.

"Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku. (Surah Ibrahim - 14:40)

No comments: