Wednesday, November 9, 2011

Jom Kahwin : Bunga Reben



Kehadapan Bunga Reben yang sangat dicintai,

Aceceh,.. boleh ke hantar surat kat bunga reben? 
Saya teringin nak dia tahu betapa saya mencintainya~

Dan sengaja buat entry bunga reben lagi supaya awak dapat mengerti betapa saya mencintainya.
Muntah!!!
Iye, macam tu lah yang saya rasa!
Nak muntah sangat bila mengadap benda yang sama hari-hari.

Lepas balik kerja semalam saya ke Kedai Sin Wah,Old Town PJ untuk cari reben yang habis,
Balik rumah sekitar jam 8malam saya mengadap bunga reben sampai 3 lebih.. 
Dah lah sorang - sorang,
Stop kejap ngechat dengan Kak Fara kat ym dan sambung semula.

Bukanlah bunga macam ni, sengaja je tunjuk hasil searching kat google.




3 comments:

shaa of september said...

nk tempah bunga reben ni dr akak bleh x?

shaa of september said...

sy nk tempah bunga reben ni bleh x?

Jari Pun Berkata said...

wah, nk suruh ajar akak leh ajarkan, nk tempah xsanggup la wak..
kat kedai dah siap pro rate 10 sekuntum!