Wednesday, September 21, 2011

Betraying someone or being betrayed by someone?

Question : Which hurts more? Betraying someone or being betrayed by someone?

Answer : Betraying someone hurts more. I probably cant live the fact that I had lie and betrayed someone. If someone betrayed me, I can always find a way and built everything again and live peacefully for the rest of my life.

Answer : Betraying someone makes me feel guilty.. for a while, but I'd probably talk myself into justifying what I did..lol..!! I mean, what else can I do, other than mending my ways and start treating the betrayed better to make it up to him/her..?? I'm not going to live the rest of my life feeling bad and unhappy.

I feel being betrayed hurts more..though, that too will come to pass.

Ya, tu yang saya jumpa kat yahoo answer . Itu yang saya rasa, bila balik rumah dan fikir. 

Am I Betraying her? 

Tak nak komen lagi, tapi saya tahu dia sedih!

Saya tak nak fikir lagi, saya terima ini untuk balasan saya. Nilai yang saya perlu bayar untuk lahirkan apa yang saya rasa. Again, Am I betrayal? Tak nak tahu jawapan!

Puan Siti datang workstation saya after saya update previous entry, dia kata "Biarlah, kalau nak cakap depan, tak mungkin kita akan cakap!" But waktu ini, saat ini..saya cuba menyesal sebab buat dia sedih!

Malamnya saya chat dengan Kak Farah, saya cerita pada Kak Farah, ayat yang mungkin berbeza, tapi maksud yang sama. But again, saya menyesal sebab buat dia sedih.

Saya ingat segalanya, everythings that we spend together, dan saya sangat hargai segalanya tentang kita. Sangat sangat! Tapi saya tak mampu maafkan diri saya untuk kesalahan saya. Tak mampu nak jadi kawan awak lagi.

To her, saya bukan tak nak cuba untuk baiki keadaan, dan bukan saya rasa saya betul, saya cuma tak boleh nak maafkan diri saya sebab buat awak sedih. Hope Allah tarik kesedihan awak dengan cepat dan hadiahkan awak a really great friend after HE take me out from ur life.

No comments: