Wednesday, April 18, 2012

Snow Flake Malaysia

Petang semalam waktu duk balas-balas post dengan Kak Lyn kat facebook tiba-tiba Kak Lyn tanya bila nak keluar dengan dia. Setelah berjaya pujuk Wan dengan manjanya, akhirnya kami ditemukan juga oleh takdir dan usaha yang gigih. Mula-mula jumpa kat Subang Parade dan kami terus menuju ke jalan yang besar.

No. 61A, 1st Floor, Jalan SS15/8A, Subang Jaya, 47500, Selangor  47500
017-5837322

Bersama-sama Batrisya (anak sulungnya), kami pun makan dengan senang hati. Yessza..



Mangkuk dia besar gila hokkey ~ memang azab la nak habiskan. puas keluar 18 kisah artis femes kami umpatkan tapi still juga tak habis. makanan ni ala-ala ABC kita kot, tapi ingredients kat atas dia tak sama la dengan ABC kita, tapi kalau ada makcik-makcik yang rajin dan kreatif rasanya benda ni dah wujud dah kot kat dapur-dapur rumah makcik mana ntah.

Lepas habis mangkuk ni saya still tak puas hati sebab tak makan benda panas. Oh, rupanya menu no 15 ada 'mix any three' yes, yes.. mereka bagi peluang untuk kita mengada-ngada! saya pun minta taufu faa, dengan gula merah dengan mata ikan. Yess, Sudah Ketemu Menu Malaysia!

Sedang makan Batrisya minta ikan salmon, Kak Lyn pun dengan tegar ajak pergi Kelab Shah Alam, berbekalkan duit claim LHDN, saya pun melangkah dengan bangganya. saya order lamb chop, sangat menarik,. senak gak nak habiskan! tak sampai 1/2 jam, Batrisya tak nak habiskan salmon dia, saya cuba membantu dengan penuh rela. 

Balik tu waktu chatting dengan Baby (adik Kak Lyn) ;
"Oh, birthday celebration ya" Kata Baby
"A'ah, birthday Kak Lyn! Lupa!!! Dahlah Kak Lyn belanja"
"Kejamnya kau!"

No comments: