Wednesday, April 25, 2012

I Love Moo Cow

Malam tadi, waktu balik dari Shogun kami melalui kedai yang ada bunyi lembu duk moo-moo, dahla kuat bunyinya.
Gila publisiti tau lembu tu!


Shiqah tiba-tiba cerita "Awak nak tau tak, yang orang tu sembur tu esok carpet dia tumbuh rumput"
Refer pada pekerja I Love Moo Cow yang tengah sembur sabun ke anti septik ke..kat carpet dia guna tong yang dia galas kat belakang badan macam orang sembur racun tu.


Lebih kurang macam ni la alatnya.
Saya yang jujur dan naif ni pun dengan nada sangat kagum dan ala-ala nak percaya terus tengok pada carpet yang color hijau siap ada dot-dot color hijau gelap pula tu.



"Oh, ye ke?"
Tiba-tiba Dhan, boss kami ketawa.
Confirmlah saya kena tipu, kan..untuk coverline terus saya bersuara.
"Tipu!" So dengan cara tu takde lah nampak saya nk kena tipu.
Erk, yeke?

2 comments:

Unknown said...

hahaha kelakar lau kau ni ida, aku x percaya kau ala2 nak percaya aku rasa kau mmg betul2 percaya! :D

Jari Pun Berkata said...

Haha, sbb ada polkadot kat lantai tu, ingatkn rumput kuar dr situ!aduhai..