Thursday, April 12, 2012

Disumpah

After breakfast saya dapat sms dari my friend "Awak rasa xxx <refer utk ex-boyfie dia> tu kena sumpah saya ke?"

Hurm, tak pasti wujud element ni dalam islam atau tak, kalau tak silap orang hindu panggil ianya sebagai karma, dan di barat pepatah what goes around comes around sangat popular. Tapi, saya percaya apa yang kita buat kat orang kita akan dapat balasan. Sama ada kita sedar atau tidak, terpulang..
Tapi saya yakin, untuk mereka yang berfikir, pasti ada sesuatu yang dapat dipelajari dari hari-hari yang dilalui, bukankah ALLAH dah kata tiada 1 pun yang dicipta dengan sia-sia.

Oleh sebab tak syiok nak ngumpat kat sms, saya reply dengan sms yang agak santai "Wish nak sumpah org jadi emas, pas2 sy kikis2 gi jual, pas2 benda pertama yang saya nak cari adalah handbag coach, mesti saya bleh beli tanpa rasa bersalah"


No comments: