Wednesday, April 25, 2012

Dibelanjain Di Shogun Saisaki II


Wah, ketat perut sampai hari ni, kenyang bangat seeehhh ~
Buat kali pertamanya saya tak breakfast.
TQ Boss!!
Waktu kami diberitahu kami hanya boleh makan dalam masa 2 jam setengah je sebab kami sampai jam 8.30 dan mereka akan tutup jam 10.30mlm.
Akak kecewa, nokk..
Apa? mana cukup 2 jam setengah.
Tapi hakikatnya..











( big thanks pada Shiqah sebab sudi pinjamkan gambar )


Minta ampun ye, semua ni bukan saya yang makan,..
( ayat cam nak bagitau makan sikit )
Tapi sebenarnya banyak lagi yang saya makan tapi tak ambil pic.
Berbalik pada perbincangan kita sebentar tadi...
Jangan nak gila cik kak!
Tamak itu amalan setan nirojim!

Hasilnya..
Ketat perut!
Malam tadi masa nak tidur saya dah risau, perut saya cm nak pecah!


Matilah macam ni..
Matilah macam ni..
Matilah macam ni..


Masa ajar Adhwa (anak buah) baca doa tidur dan 2kalimah syahadah tiba-tiba saya terfikir, kalaulah mati malam ni, buat malu je, orang kat Palestin sana mati sebab tak makan, saya mati sebab lebih makan dan ...


Alhamdulillah, saya masih bernyawa dipagi ini.
Terima Kasih Tuhan!

2 comments:

Unknown said...

bagus kurang2 masih ada keinsafan dalam diri ;)

Jari Pun Berkata said...

Haha, insaf psl dah kenyang :)