Saturday, January 26, 2013

Buah Kundang (II)

Bila Wan ketuk pintu beriya buka pintu siap effect terbayang buah kundang yang masam-masam manis cicah asam boi masuk mulut.
Wah, terseksa batin sungguh!
Buka-buka pintu, Wan masuk tanpa rasa bersalah.
Dengan muka yang manis, saya tolak Wan keluar!
Geram!!!
Wan ketawa-ketawa tak faham maksud.
Hampa!!!
Dalam sembang-sembang saya ajak Wan pergi Pasar Malam Kerinchi nak ajak cari buah kundang.
Sedar-sedar dah jam 7PM Wan kejut suruh bangun asar.
Dia pun dah siap berjubah nk pergi surau.
Ouch!!!
Sakit sangat hati ni!

Memanglah saya taknak tunjuk sangat saya teringin sebab taknak dia fikir saya mengandung,
Dahlah dia duk tanya "Dah turun darah ke?" sebab saya belum period sampai hari ni.
Tapi kalau pun saya tak mengandung, tak kan saya tak boleh nak request kan? kan? kan?

No comments: