Thursday, June 28, 2012

Kulit Perut Yang Sensitif

Sensitif!
Sensitif!
Sensitif!
Perut yang sensitif ni menggedik tau!
Dah berparut dah bekas pakai korset tu!
Kawan saya suruh guna bioever,
Tapi saya nak spend bioever tu untuk guna with maharani dengan kopi garam mineral dia,
Ye la, saya ni bukan sekaya mana, kan..
Hurm, semua ni demi kurus dan baby!

Lepas kahwin ni memang kulit jadi sensitif mengada-ngada,
Bekas jerawat yang dulu seminggu pun leh hilang sekarang dah masuk 2 minggu still kekal bertahtha lagi.
Bekas nyamuk pun!
Arrghh!

Bila kawan saya kata "Ko guna la losyen dulu"
Ting!!!
Tiba-tiba saya teringat Kak Maria,
Dia ni kawan pejabat yang dah pindah ke dept lain,
2 minggu lepas masa jumpa dia, kitorang beramai-ramai sepakat untuk terkejut bila tengok parut jerawat dia dah pudar.
Wah!!!
Lepas sembang-sembang dia bagitau dia guna SkinLab.
Nak cari!
Nak cari!
Nak cari!


No comments: