Wednesday, June 13, 2012

Beautiful Is Pain


Aceceh, seksi lah konon pic ni, kalau cartoon memang lah nampak seksi, tapi kalau realiti ada orang kisah? 
Siapa yang nak kata orang gemuk ni seksi, kan?
Kena fikir 8kali sebelum kata, kan..
Takut nanti van Hospital Bahagia angkut bersama baju bertali.

Oleh sebab itu saya nak mula bertekad,
Untuk lekatkan Premium Beautiful ni kat badan!
Arrrgghh!

Sesak ni, cam kahwin hari-hari pula bila pakai korset hari-hari.
Kak Ngah pernah "Beautiful is pain"
Maknanya, kalau tak penah rasa pain utk beautiful saya tak beautiful ke eik?
Arrgghh!!! 

Lagi hampir dengan raya, lagi berkobar perasaan nak kurus.
Dah lah tahun ni raya kena balik Aloq Setaq,
Dah lah masa balik lepas kahwin hari tu makcik dia tegur 
"Ingatkan hang pilih bini pinggang kerengga, rupanya macam makteh juga"
Gurau ke tu?
Gurau ke tu??
Sangat tuuuttttt 
( Kalau awak fikir tuuuuttt ni refer untuk mencarut, awak silap! Tuuuuttt ni merujuk kepada mengekpressikan perasaan yang takde perkataan )
Manusia ni macam-macam kan, sebab tu saya mengambil keputusan untuk tidak ambil hati makcik dia cakap macam tu, but still kata-kata tu buat saya ingat dan berfikir untuk jumpa dia semula kalau still belum kurus until raya.


Tambahan pula, saya kena jumpa doc gynie by 28 august ( Kalau tak silap! )

No comments: