Friday, February 17, 2012

Pervert!!!

Pervert;

For other uses of pervert or perversion,
Perversion is a concept describing those types of human behavior that are excessive or deviated from what is considered to be orthodox or normal. Although it can refer to varying forms of deviation, it is most often used to describe sexual behaviors that are seen by an individual as abnormal, repulsive or obsessive. 

Tak paham, meh saya paste sebiji sebiji dr google translate ;

Penyelewengan adalah satu konsep yang menerangkan jenis tingkah laku manusia yang berlebihan atau menyimpang dari apa yang dianggap ortodoks atau normal. Walaupun ia boleh merujuk kepada pelbagai bentuk penyelewengan, ia paling sering digunakan untuk menerangkan tingkah laku seksual yang dilihat oleh individu sebagai tidak normal, menjijikkan atau keterlaluan.



Tak paham kenapa ada lagi perempuan-perempuan yang kononnya berpendidikan tapi still tak reti nak jaga batas. dan yang lagi tak paham bila dan repeat dan repeat berkali-kali tentang batas sentuhan ni.

Bila kali terakhir? Semalam!

Otak tak boleh nak simpan data lama-lama ke?

Apa eik perasaan korang kalau orang yang awak dah tegur, dah tengking berkali-kali still miang-miang nak raba-raba breast/punggung korang? Spoil mood 1 hari!!!

Menyampahnya sampaikan bila Aida tegur dia pun rasa nak menyampah kat Aida tu sekali. 

'Sengal, kenapa ko layan dia sembang? 
Kenapa ko bagi dia rasa ayam ko? Ako nak rasa ayam tu lagi lah!
Ya, itulah yang saya rasa.

Mana tak menyampah, bila masuk lift dia konon-konon peluk lengan saya tapi sebenar dia jari kurang adab dia tu sibuk kuis-kuis breast saya. Apasal, miang nak kahwin?

Saya pun sengaja cakap kuat-kuat "Apa melucah ni?"

Perempuan ni pun buat-buat tak faham "Apa?" sambil ketawa-ketawa

Kejap tu ada tangan ramas-ramas punggung saya "Apa ni?" Menyampah sangat!

"Shiqah lah!" Jawab dia pantas, dengan perasaan menyampah saya pandang marah kat Shiqah

"Bukan saya lah" Jawab Shiqah dan perempuan tu terus ketawa.

Kononnya gembira sebab saya point pada wrong person.

Sampah lah bila orang kata dia miang sebab tak kahwin lagi, masa bujang dulu tak pernah pula saya pegang tetek orang, punggung pun tak pernah.

Sebenarnya dia tak reti hormat orang.

Tak pasal-pasal saya rasa bersalah kat Shiqah.

Yes Shiqah, bunga ni utk awak!

3 comments:

Anonymous said...

sy yg teraniaya..huhuhuh

Jari Pun Berkata said...

mesti nama awak Shiqah tersebut!

Unknown said...

perempuan tu lesbian dlm diam kot? sebab xde reason perempuan yg miang sebab x kawin lagi nak buat sexual harrassment towards another woman, unless they have the desire to? it's just weird, for example: a woman said, "wow i am feeling horny today, let me just go and grab that woman's ass for a sec." even though dia x pergi buat dan konon2 ckp ala2 bergurau, this is the part in movies where everyone stays silent and stares at the totally abnormal woman!