Wednesday, February 15, 2012

Ciuman Yang Tak Power

Pagi tadi masa nak pergi kerja, Wan duk lena lagi,
Biar dia sedar sikap buruk dia bakal menjahanamkan diri dia sendiri.

Wan ni ada masalah bangun tidur,

(Again, tak payah nak bangga bercinta bertahun-tahun, sebab lepas kahwin dia totally different)
kalau kejut bangun nak marah.
Dah bagitau dah dia hari tu, dia kata dia xsedar pun dia marah.
What the ... (takde niat nak mencarut, maka biarkan perkataan itu tergantung)

Alarm set habis maximum volumenya, dah lah alarm guna doa qunut,. (sah-sah la panjang)
dah pula 1 hal saya kena duk sebelah HP tunggu doa qunut tu habis sebab nak tekan snooze button.

Dah 3kali ulang doa qunut, Wan steady jer, tak gentar langsung
Saya try cara miang,
Cium merata tempat,
raba-raba serata celah..
Tabah tak bergerak.
Sudahnya, saya sambung tidur yang aman.

Yessza, jam 7 saya bangun dan iron baju dengan bangganya.
Jam 8 saya try cubaan menggoda.
cium-cium-cium..
Wan tarik bantal tutup muka.
Sah ciuman saya tak power!

But then, walaupun ciuman tak power saya tetap bangga sebab pergi kerja disaat dia mc ke AL ke.. 

P/S: Balik nanti cuba lagi!

No comments: