Saturday, December 1, 2012

Alarm Bunyi ( Lagi )

Alarm bunyi!
Bangun tidur dan kejutkan Wan..
 
Kejutkan lagi..
 
Alarm bunyi lagi ..
 
Kejutkan lagi..
Kejutkan lagi..
 
Alarm bunyi lagi..
 
Lagi..
Alarm bunyi lagi..
Lagi..
Lagi..
 
Dan saya cara terakhir adalah ... apa lagi, kan..kalau nak kejutkan si suami di pagi hari ni penuh romantik kan,..
Saya naik atas dia penuh ghairah..
Fikir apa hah?
Saya langkah dia sebab dia tidur side luar dan saya side dinding lah!
Aci gila nak cerita benda gitu kat sini?!
 
Saya buka lampu - keluar - buka TV - baring depan TV
 
Alarm hp saya bunyi, maknanya dah 5.45AM.. Biar!
Alarm hp dia pula bunyi lagi .. Biar!
Alarm hp dia lagi satu bunyi lagi.. Biar!
 
Bancuh-bancuh milo,
 
Alarm bunyi lagi..
 
'Hi'rup milo panas depan TV, wah!!!
Kagumnya, dah lama tak rasa perasaan ini, dulu masa belum bersekedudukan dengan Wan selalu sangat saya bangun 2jam atau lebih, relaks relaks, santai santai depan TV, kemas dapur, masak masak, basuh baju, sedai baju, buat (atau selalunya beli) breakfast, makan dengan abah lepas tu baru la pergi kerja.
 
Tapi sekarang ni semua dah berubah, bangun pukul 5 pun tak sempat lagi nak buat semua tu. Paling sempat pun sidai baju, bancuh milo suam hirup cepat2. Huk huk ~
 
Akhirnya, setelah penat menaip mukadimah sepanjang panjangnya Wan bangun juga jam 6 berapa ntah!
 
Dengan matlamat nak bergembira, saya keluar! Yessza!!!
Bukan senang nak wujud mood dan keizinan Wan dalam masa yang sama.
Best!
Midvalley, here i come!
 
Alarm Bunyi Lagi ..
Oh, kali ni bukan alarm tapi hp, Zura tel tanya duit kutu bila nak bayar!
Cittt..
 
 

No comments: