Wednesday, May 16, 2012

Free Palestine On Hunger Strike

Tiba-tiba ramai sangat yang guna icon org tutup aurat color coklat ni, 
Disebabkan perasaan teruja dan sedikit menyibuk saya google dan jumpa!
Rupanya ni kempen untuk memberi kesedaran tentang para tahanan palastin yang mogok lapar.
Menurut kaji selidik, mogok ini adalah mogok yang terbesar dalam sejarah.
Samada mogok ini adalah terbesar dalam sejarah atau isu ini yang terbesar dalam sejarah tidaklah hamba paham pasal hamba tak ambil TOEFL Test.
Untuk keterangan lebih lanjut kena buka link yang point pada facebook,
( Link ni pun hamba ngakk tau bisa buka ngakk )
Disebabkan kerja ni dilakukan di office, maka saya ngakk mampu membuka any social network pages,
Jadi, sila go girl!!

3 comments:

Unknown said...

Jap, apa kene mengena ngan TOEFL test plak? Ne alaskasi var ya? *ke kutuk saya yg x tukar gambar tu kat FB* cis kedis!

Jari Pun Berkata said...

haha, sbb akak xpandai bahasa english la wak..jgn kata 150, 100 pun xtentu dpt :(

haha, tiba2 kat fb ramai2 tukar, kn..

confuse seketika

Unknown said...

hahha aku x igt yg aku cite dah kat ko aku dpt markah berapa untuk TOEFL, tp bukan ke yg untuk hunger strike tu derang dah menang pada 14th may, israel bg family diorang jumpa diorang sempena merayakan hari nakba tu... tiba2 ramai yg aku tgk baru post lepas diorang dah beroleh kemenangan, so mcm pelik la jugak hahah :)