Tuesday, January 31, 2012

Hip Don't Lies!

Hip Don't Lies!
Bila baca pages Hanis Zalikha pasal menipu,
saya teringat lagu tipah tertipu 
<takde kaitan!!!>
Sebenarnya, saya teringat tentang...


Kisah tu tentang saya yang dah deal dengan kawan saya untuk ke Midvalley,
saya ke clinic xxx dan jumpa doctor bagitau nak MC,
bila doctor tanya sakit apa, saya bagitau saya pening,.. 
dan kawan-kawan kata saya migrain,
< cakap dengan sangat lemah sambil ramas-ramas leher >
Bila doctor bagitau tekanan darah saya tinggi sikit, buat-buat terkejut dan cuak gila,
lepas tu doctor tu terangkan waktu migrain memang tekanan darah akan naik sikit,
mungkin juga sebab saya berjalan dari office ke clinic,
dan mungkin juga sebab faktor cuaca.

Buat-buat risau dan bagitau dari pagi leher rasa tegang gila dan mual-mual nak muntah,
Doctor ketawa sebab memang begitu kalau migrain.
Angguk-angguk faham tapi still buat muka blur.
Doctor still teruskan penerangan tentang makanan seimbang dan.. HP vibrate
Eiy dah sampai?
Buat-buat nak muntah, doctor cuak dah suruh cepat-cepat pergi toilet.
Jolok-jolok tekak paksa muntah dan cuci..
Bila buka pintu cik misi dah tunggu papah sampai duduk.
Cik misi suruh tunggu sebab dictor dah ada patient lain,
dapat MC dan ubat dan resit.
Ngedate dengan Eiy di Midvalley

Erk, tu kira pandai menipu la yer,
mungkin sebab hip saya ditutupi lemak, maka saya mampu menipu dengan jayanya.
But then,the doc was really caring, selalu bagi nasihat kesihatan juga,
tapi disebabkan saya sedang cerita kisah tak best, 
tak mampulah nak reval any info about the clinic.
Tips?? Kawasan Tmn Tun Doc Ismail!!

No comments: